Wskaż posiadaną ilość:
Skup hurtowy: Dariusz Seremak

Katalizator 780823501/7808246/7803730 z BMW

Z katalizatorów o numerze 780823501/7808246/7803730, korzysta koncern BMW.  Są to niewielkich rozmiarów katalizatory, które liczą niecałe 40 cm długości i nieco ponad 20 cm szerokości, lecz cechują się wysoką wagą wkładu wynoszącą aż 5,3 kg. Produkowane przez firmę Eberspacher i montowane w samochodach takich jak: BMW E90, E91, E92 325i, oraz BMW E60 525 d.

Katalizator 780823501/7808246/7803730 z BMW

BMW Serii 3 wypuściło na rynek właśnie takie modele jak E90 (sedan), E91 (kombi), oraz E92 (coupe), które sygnowane są jako piąta generacja. Powstała także wersja E93 (cabrio). Ich produkcję datuje się na lata 2005 – 2013.

Modele te postały z całkowitego przeprojektowania BMW E46. Modyfikacji uległy takie części jak silniki, skrzynia biegów, kabina pasażerska i zawieszenie. Główne cechy charakterystyczne to systemy Comfort Access, Active Cruise Control i Active Steering oraz adaptacyjne reflektory biksenonowe.

Linia otrzymała generacyjne podniesienie w połowie 2009 r. Obecnie oferowane są cztery opcje silnika, z których dwa są częścią nowej serii „N” Silnik BMW n, z szeregiem nowych technologii.  Wprowadzono także liczne innowacje technologiczne, takie jak elektryczna pompa wodna, system Valvetronic (selektywne podnoszenie zaworu) lub podwójny VANOS, który przyczynia się do nieznacznego wzrostu wydajności w porównaniu z jego poprzednikiem, oraz jednocześnie oszczędność 15% paliwa.

Sprzedaż E90 w Europie była imponująca. W 2007 roku sprzedano łącznie ponad 58 000 pojazdów w samej Wielkiej Brytanii. Na rynek amerykański trafiły modele 325i i 330i, które są napędzane tym samym 3-litrowym silnikiem N52, ale 330i cechuje nieco zmienione i ulepszone oprogramowanie oraz specjalne układy dolotowe i wydechowe, aby wytworzyć o 40 KM więcej mocy (255 vs 215 ).

Projekt E90, dotyczący produkcji piątej generacji serii 3 został rozpoczęty w 2002 r. przez ówczesnego kierownika produkcji Norberta Reithofera (później dyrektora zarządzającego BMW) i odpowiedzialnego za rozwój Burkharda Goeschela. Oprócz sfinalizowania procesu tworzenia nowego modelu, projekt E90 miał na celu wprowadzenie nowej metodologii rozwoju produktu, która mogłaby skrócić o połowę czas potrzebny do rozpoczęcia sprzedaży po zamrożeniu prototypu. W ten sposób można by znacznie skrócić cały czas do wprowadzenia na rynek .

Pierwsze ukryte prototypy sedanów zaczęły krążyć w internecie, w 2003 roku. Na początku 2005 roku odbyła się pierwsza prezentacja w BMW Pavilion na Kurfürstendamm w Berlinie. Rzeczywisty debiut miał miejsce w marcu 2005 r. podczas Salonu Samochodowego w Genewie , po tym jak opublikowano już kilka zdjęć egzemplarzy próbnych serii.

Nowe modele Serii 3, zaproponowały nadwozie, które było wierne swoim tradycyjnym standardom zwartości i sportowego charakteru, chociaż rozstaw osi został zwiększony o 3,5 cm. Finalnie powstał samochód, znacznie nowocześniejszy niż jego poprzednik i o większej osobowości.

Przód był typowy dla BMW dzięki obecności tradycyjnych elementów stylistycznych, takich jak podwójna kratka, nerki i podwójnie oświetlone owiewki przednie, tutaj charakteryzujące się oryginalnym designem z narożnikami i zaokrągleniami. Kratka została zamknięta w kształcie litery „U” utworzonej przez przedłużenie wewnętrznej strony reflektorów. Maska jak zawsze lekko nachylona, ​​aby design wyglądał na bardziej sportowy. Nawet widok z boku prezentował się  zdecydowanie bardziej dynamicznie i nowocześnie, dzięki profilowi ​​nadwozia pochylonemu do przodu, zaokrąglonych nadkoli i  bocznego żebra biegnącego wzdłuż boku na wysokości klamek drzwi. 

Wnętrze było dość istotne i racjonalne: jedną z najważniejszych innowacji było wprowadzenie (na żądanie) urządzenia iDrive , swego rodzaju joysticka, którym można zarządzać funkcjami samochodu. Kolejną nowością była nowa deska rozdzielcza, która nie jest już zorientowana na kierowcę. Jego brak zaczął być zauważany już w poprzedniej generacji Serii 3. Wygląd siedzenia kierowcy był wynikiem drobiazgowej pracy zmierzającej do osiągnięcia idealnej ergonomii. Wszystko wydawało się dostosowane do kierowcy.