Wskaż posiadaną ilość:
Skup hurtowy: Dariusz Seremak

Katalizator 60613018 z Alfy Romeo 145 i 146

Katalizator z oznaczeniem 60613018 należy do katalogu marki Fiat.

Model ten wraz z wylotami liczy około pół metra długości. Wkład waży niecały kilogram. Część jest podłużnego i płaskiego kształtu. W pokrywie znajdziemy wklęsłe linie ułożone poprzecznie – część linii biegnie przez całą szerokość katalizatora, część natomiast jest przerywana w środku. Ranty są spłaszczone.

Model o numerze 60613018 montowano w Alfie Romeo 145 i 146, w wersjach benzynowych, w latach 1994-1996. 

Aktualną ceną można obserwować na stronie modelu.

Katalizator 60613018 z Alfy Romeo 145 i 146

146 to osobowe, kompaktowe auto produkowane przez włoską markę Alfa Romeo. Produkowany był w latach 1994-2001. Wersja trzydrzwiowa zyskała odmienne oznaczenie – 145, choć mogłoby się wydawać, że to całkiem niezależny model.

Alfa Romeo 145 i 146 to samochody, które można zaliczyć do segmentu C. Modele zastąpiły Alfę Romeo 33 , a w 2000 r., same zostały zastąpione przez Alfę z oznaczeniem 147 .

Alfa Romeo 145, 1995 r., źródło: Internet

Alfa Romeo 145 została zaprojektowana w Stile Alfa Romeo Center przez Chrisa Bangle i zaprezentowana na targach motoryzacyjnych w Turynie w 1995 r. 146 zaprezentowano w tym samym roku jako nowość. Platforma, z której korzystano przy projekcie wykorzystana była w produkcji Fiata Tipo / Tempra. Oba modele – 145 i 146 – zostały poddane faceliftingowi w 1997 r. Zmianom poddano nie tylko kwestie wizualne ale także wybór silników.

Alfa Romeo 146, 1995 r., źródło: Internet

Początkowo silniki benzynowe 145 i 146, były takie same jak dla Alfy Romeo 33 – czterocylindrowy boxer o pojemności 1.3 (90 KM), 1.6 (103 KM) i 1.7 (129 KM). Warto zauważyć, że pomimo zastosowania podwozia Fiata zaprojektowanego do mechaniki poprzecznej, boksery były nadal montowane wzdłuż, ze skrzynią biegów poniżej, gwarantując tym samym  niski środek ciężkości. W gamie znalazły się także wersje wysokoprężne  – silnik o pojemności 1.9 litra z turbosprężarką , oryginalny silnik z Fiata z wtryskiem pośrednim o mocy 90 KM (1.9 TD), oraz wersja z wtryskiem i mocą 105 KM (1.9 JTD).

W 1996 r. dodano wersję Quadrifoglio z 2.0-litrowym silnikiem benzynowym Twin Spark i 16 zaworami, podobnymi jak w Alfie Romeo 155 . Później silniki te zastąpiono czterocylindrowymi modelami rzędowymi, umieszczonymi poprzecznie, o pojemności 1.4, 1.6 i 1.8 litra, również w technologii Twin Spark.

W podstawowej konfiguracji, samochód miał na wyposażeniu elektryczne szyby, elektryczne lusterka, zabezpieczenie przeciwkradzieżowe, centralny zamek, wspomaganie kierownicy, poduszkę powietrzną i ABS. Za opłatą można było nabyć klimatyzację, światła przeciwmgielne i spryskiwacze reflektorów. Najdroższe wersje cechowało skórzane wykończenia dachu, siedzeń, kierownicy i dźwigni zmiany biegów. Sprzęt Junior, który pojawił się później, odgrywał ważną rolę w sprzedaży. Oferował  dodatkowo napinacze pasów, system przeciwpożarowy i tylny spoiler.

Pozostałe modele katalizatorów z Alfy Romeo w katalogu marki Fiat.