Wskaż posiadaną ilość:
Skup hurtowy: Dariusz Seremak

Katalizator 1X43-5E212AM/ARVIN z Jaguara X-Type

Katalizator o numerze 1X43-5E212AM/ARVIN charakteryzuje jego obły kształt oraz wylot umieszony bezpośrednio przy obudowie. Jego długość wynosi ok. 30 cm, a z kolei szerokość ok. 20 cm. Waga wkładu katalizatora to ok. 1,115 kg. Najczęściej ten model można spotkać w pojazdach marki Jaguar, szczególnie w takim pojeździe jak Jaguar X-Type z silnikiem 3.0 V6. Aktualną wycenę za sprzedaż katalizatorów można uzyskać kontaktując się z wybranym przedstawicielem naszej sieci.

Katalizator o numerze 1X43-5E212AM/ARVIN/PROMOCJA/MAJ z Jaguara X-Type

Jaguar X-Type jest samochodem kompaktowym wyprodukowanym przez Jaguar Cars w latach 2001-2009.  Pierwsze praca nad tym modelem miały miejsce podczas gdy Jaguar był własnością Forda, jako część jego grupy o nazwie Premier Automotive Group (PAG 1999-2010). Produkcja tego modelu miała na celu podwojenie światowej sprzedaży marki, która wymagała zwiększenia zasobów inżynieryjnych, produkcyjnych, a także marketingowych. Te działania przyczyniły się to postawienia tytułu X-Type „najważniejszym Jaguarem w historii”.

Do produkcji pojazdu została zastosowana zmodyfikowana wersja platformy od Forda CD132 z napędem przednim, która współdzielona była z ówczesnym Fordem Mondeo.

Początkowo X-Type  był dostępny tylko z napędem na wszystkie koła wraz z mechanizmem różnicowym i kompaktowym, bezobsługowym lepkim sprzęgłem. W przypadku utraty przyczepności z przodu lub z tyłu sprzęgło może przenosić moment obrotowy na przednie lub tylne koła, aby zapewnić przyczepność i bezpieczeństwo na drodze. W 2005 roku do tego modelu zostały zastosowane elektronicznie sterowane skrzynki transferowe zamiast środkowego lepkiego połączenia.

Pojazd oferowany był od 2001 roku jako czterodrzwiowa limuzyna, a od 2004 roku pojawiła się również pięciodrzwiowa wersja kombi.

Silniki w pojeździe obejmował jeden z dwóch silników V6: 2,5 l lub 3.0. W 2002 roku poszerzono ofertę o silnik 2.6 l z napędem na przednie koła V6. Wszystkie trzy silniki były dostępne wraz z automatyczną lub manualną skrzynią biegów.

Standardowe wyposażenie pojazdu obejmowało automatyczną klimatyzację, skórzaną tapicerkę, elektryczny fotel kierowcy, składane tylne siedzenia, sześć głośników, radio stereo AM/FM/CD, zamki elektryczne, automatyczne reflektory. W kolejnych latach zmianie podlegała deska rozdzielcza, która w późniejszym etapie była wykonana z włókna węglowego Alcantara.

Ostatecznie produkcja modelu zakończyła się w  2009 roku z odnotowaną sprzedażą w ilości 350 000 sztuk.