DS Auto Chrzanów

Ustalenia dot. skupu hurtowego (od 100 sztuk): +48 Pokaż numer telefonu Infolinia: +48 570 578 555

Wskaż posiadaną ilość:
Skup hurtowy: Dariusz Seremak

Aktualności

Katalizator 6N0131701AA/J28WWO GERMANY

Katalizator 6N0131701AA/J28WWO GERMANY

Katalizator 6N0131701AA/J28WWO GERMANY to katalizator wykorzystywany przez markę Volkswagen. Charakteryzuje się niewielkimi rozmiarami – mierzy około 35 cm długości, choć jego waga wynosi aż 1,235 kg. Ma symetryczny, okrągły kształt. Wyróżnia go perforowana obudowa. Występuje w modelu Volkswagen Polo. Częstym przypadkiem katalizatora 6N0131701AA/J28?WWO GERMANY, jest spadanie obudowy. W takiej sytuacji najlepiej skorzystać z wyspecjalizowanego punktu skupu. Tylko ekspert jest w stanie prawidłowo rozpoznać ten model i odpowiednio go wycenić. Volkswagen Polo produkowany jest przez niemiecki koncern motoryzacyjny Volkswagen AG. Na rynek wszedł już w roku 1975. Skąd wzięła się nazwa ? Według twórców inspiracją stała się dyscyplina sportowa, polo. Pierwsza generacja modelu, była czasem nazywana Derby. Jak zaczęła się historia tego kultowego już auta miejskiego ? Okazuje się, że sięga ona roku 1971, kiedy to niemieccy inżynierowie otrzymali informację, że potrzebne jest stworzenie samochodu o maksymalnej długości (do 3,5 m), mającego jednocześnie lekką (nieprzekraczającą 700kg) konstrukcję. Auto zostało zaprezentowane po raz pierwszy w 1974 r., lecz ukazało się pod marką Audi jako model „Audi 50”. Wyprodukowano około 180 tysięcy egzemplarzy 50-tki. W 1975 r. przedstawiono go na targach motoryzacyjnych we Francji. Polo różniło się minimalnie od Audi 50 (które wycofano już w 1978r.) mniejszą ilością udogodnień i niższą ceną, bardziej przystępną w ówczesnych czasach. Pierwszą generację Polo wyposażono w czterocylindrowy silnik 0.9 l i słabej mocy 40 KM. Rok później wprowadzono również wersję silnikową 1.1, mającą moc 50 KM. Przełomowy okazał się rok 1979, kiedy auto przeszło kilka modyfikacji związanych z wyposażeniem, a na rynek weszła wersja GT ze sportowym sznytem. Druga generacja produkowana była od 1981 r. Postanowiono wówczas wydłużyć auto, zwiększyć pojemność silnika do 1.4, a światło dzienne ujrzała kolejna sportowa wersja – G40 (116 KM). Polo przeszło kolejne modyfikacje, w efekcie których wyposażono je w nowe reflektory i zderzaki. Dodano również atrapę chłodnicy. Trzecie generacja weszła na rynek w 1994 r. Przy jego produkcji wykorzystano płytę podłogową z Seata Ibizy. Auto wyposażono wówczas w dwie poduszki powietrzne, wprowadzono wersję sedan, wypuszczono sportową wersję GTI (125 KM) i zmodyfikowano deskę rozdzielczą. W 1996 r. rozpoczęto produkcję modelu w fabryce Volkswagena w Poznaniu. Źródło: https://www.sekizsilindir.com/2017/06/yeni-eski-vw-polo.html   Czwarta generacja ukazała się w 2001 roku. Wprowadzono wersję Polo Classic, a w 2003 r. wersję Fun. W 2005 roku auto przeszło kolejny face-lifting, w efekcie którego auto zostało wydłużone, zwiększona została jego wysokość, urozmaicono wyposażenie podstawowe i zmieniono design całego przodu. Na rynek wkroczyła wersje terenowa Cross Polo, a w 2010 postanowiono przywrócić do życia produkcję w RPA, skąd pochodzi model Polo Vivo. Piąta generacja ma swój początek w Genewie, 9 lat temu, a rok później zaprezentowano w Rosji Polo Sedan. Volkswagen jako pierwszy zastosował wówczas LED-owe reflektory w aucie miejskim. Wprowadzono również interesujące udogodnienia – system Automatic Post-Collision Braking, którego zadaniem było łagodzenie skutków stłuczek i zwiększenie bezpieczeństwa w trakcie nagłego hamowania. Dodano również tempomat oraz wspomaganie kierownicy. Polo piątej generacji zdobyło pierwsze miejsce w konkursie na Europejski Samochód Roku 2010, a także pierwszą nagrodę w World Car of the Year. Obecnie, od roku 2017 produkowana jest szósta generacji Polo. Unowocześnione zostały, tak samo jak w przypadku poprzednich generacji, reflektory i zderzaki, a kształt nadwozia został zmodyfikowany tak, by auto nabrało bardziej wyrazistego, drapieżnego charakteru. Skąd wziął się kult Polo, miliony sprzedanych egzemplarzy i fakt, że jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych modeli na świecie ? Jego największe zalety to ekonomiczność, niskie koszty utrzymania, szeroka gama wyboru silników i odporna na rdzę karoseria. Polo jest łatwe do sprzedania, nie ma problemów z naprawą i znalezieniem części zamiennych, a wnętrze określa się jako wygodne i przestronne. Często zarzucana jest mu jednak monotonia i powtarzalność w dokonywanych modyfikacjach. Auto, pomimo kilku drobnych minusów wciąż cieszy się ogromną popularnością.

MAZDA RX8

MAZDA RX8

Katalizatory RX8 wykorzystywane przez Mazdę charakteryzują się  podłużnym, niesymetrycznym kształtem. Obudowane są srebrną blachą z licznymi wgłębieniami. Jeden z wylotów tworzy integralną część z całością. Drugi wysunięty jest poza bryłę. Długość mierzy niecałe 70 cm, a waga wynosi około 1,5 kg. Cena detaliczna w dniu 18.10.2018 r. wynosi 1 273,59 zł (296,18 EUR). Wykorzystywane są w modelu RX8. Mazda RX8 – auto, które zna każdy fan motoryzacji. Nazwana przez twórców Mazdą Rotary eXperimental-8. To samochód osobowy, stworzony przez japoński koncern motoryzacyjny Mazda Motor Corporation. Produkowany był od 2003-2012 r. W tym czasie wyprodukowano ponad 192 tysiące samochodów tego modelu. RX8 to czterodrzwiowe coupe. Dwoje drzwi otwiera się „pod wiatr”. Przełomem był rok 2007, kiedy koncern wypuścił na rynek Mazdę RX-8 Hydrogen RE. Prezentacja tego auta była zwieńczeniem 18-letniej pracy badawczej nad paliwem wodorowym. Model RX8-Hydrogen charakteryzuje się silnikiem rotacyjnym, który zasilany jest przez dwa rodzaje paliwa – tradycyjne benzynowe oraz ekologiczne, wodorowe. Kierowca ma możliwość  w każdej chwili przełączyć się na zasilanie benzynowe, jeśli wokół nie znajdują się stacje paliw z możliwością tankowania wodoru. Samochód przeszedł facelifting dwa lata później. Dokonano wymiany zderzaka, wszystkich reflektorów, kierownicy oraz zegarów. W efekcie, wiele osób myliło modyfikację auta z wprowadzeniem drugiej generacji. Źródło: https://motoryzacja.interia.pl/samochody-uzywane/porady/news-uzywane-czy-trzeba-bac-sie-silnika-wankla,nId,2283265   To czym wyróżniała się Mazda RX8 to silnik Wankla, czyli spalinowy silnik z obrotowym tłokiem, przypominającym trójkąt, obracającym się wewnątrz cylindra. Jego nazwa wzięła się od nazwiska konstruktora – Felixa Wankela. Mazda RX8 była wówczas jedynym na świecie autem wykorzystującym tego typu technologię. Silnik ten w 2003 roku uzyskał nagrodę „International Engine of the Year”. Warto przypomnieć, że silnik Wankla nie był jedyną innowacją wprowadzoną przez markę. Pamiętamy wszyscy takie wynalazki jak reflektory, które unoszą się do góry czy model 323 z drzwiami bez ramek. Gdy Mazda zjeżdżała z taśm linii produkcyjnej miała bardzo trudne zadanie – przebić się przez konkurencję jaką stanowiły - uchodząca za bezawaryjną – Toyota oraz znana ze swojej solidności Honda. Klienci nie darzyli Mazdy tak ogromnym zaufaniem jak wymienionych powyżej modeli. Twórcy zostali zatem postawieni przed trudnym zadaniem – stworzeniem auta, które zachwyci rzesze ludzi i wyróżni się na tle innych marek. Szybko okazało się, że dzięki subtelnej a zarazem sportowej konstrukcji, praktycznym rozwiązaniom (m.in. mniejsze drzwi oraz wygodniejsze niż w innych modelach coupe wsiadanie), auto zyskało wielu zwolenników. Plotki głoszą, że już 2020 roku na rynek ma zostać wypuszczona wersja RX9. Pojawiły się one już kilka lat temu na forach miłośników Mazdy. Po sieci krążyły liczne zdjęcia mające być wizualizacją koncepcji nowego modelu. Pogłoski te zostały jeszcze podsycone przez japoński magazyn Holiday auto. Według niego, RX9-ka ma zostać zaprezentowana podczas targów Tokio, a rok później trafić do sprzedaży. RX9 ma tak jak pierwowzór posiadać silnik Wankla z pojemnością 1.6 l. i być jego ulepszoną wersją pod względem zużycia paliwa i oleju. Konstruktorzy będą chcieli stworzyć lekkie (do 1300kg ), sportowe auto o mocy 400 KM. Ile ma kosztować takie cacko ? Nieoficjalne źródła podają, że cena może wynosić około 80 tysięcy dolarów. Skusilibyście się na nie ?   Źródło : http://cartests.net/2018/06/18/mazda-rx-9-nadchodzi-wraz-z-nowym-silnikiem-wankla/  

TOP 10 najdroższych katalizatorów - Ceny kiedyś i dziś

TOP 10 najdroższych katalizatorów - Ceny kiedyś i dziś

Końcem sierpnia zamieściliśmy na naszej stronie artykuł "TOP 10", w którym zaprezentowaliśmy 10 najdroższych katalizatorów w 2018 roku.  Zamieściliśmy również garść ciekawostek na temat modeli samochodów, z których pochodzą poszczególne z nich.  Naszą intencją było wówczas uświadomienie każdego z Was jak dużo może być wart  katalizator samochodowy i że warto sprawdzić jaki skarb kryje pod podwoziem Wasze auto. Dziś powracamy do Was z tym tematem i dokonujemy porównania cen katalizatorów z TOP 10- tki. Przyjrzymy się jak zmieniły się ceny na przestrzeni ostatnich tygodni. Porównamy zatem ceny z drugiej połowy sierpnia (kiedy publikowaliśmy owy artykuł) i aktualne ceny. Ceny zużytych katalizatorów podlegają nieustannym zmianom. Zależą one od bieżących fluktuacji w notowaniach metali szlachetnych - Platyny, Palladu oraz Rodu na giełdach światowych. DS Auto, jako firma zajmująca się w profesjonalny sposób skupem katalizatorów, jest na bieżąco z tymi zmianami. Stale śledzimy wszystkie najmniejsze wahania, a nasza aplikacja CatCatalog  automatycznie aktualizuje cennik. Wybierając skup do stałej współpracy, warto przyjrzeć się cennikowi zamieszczonemu na stronie internetowej. Czy ceny aktualizowane są systematycznie ?  Jeśli w cenniku od tygodni nic się nie zmienia, oznacza to, że właściciel skupu ustala ceny samodzielnie (według jakich kryteriów dokonuje wyceny?) lub  chce zwabić w ten sposób klientów, kusząc ich wysokimi kwotami. Takie ceny niekoniecznie jednak będą obowiązywać przy sprzedaży hurtowej. Jeśli bowiem cena detaliczna w cenniku pozostaje na stałym poziomie, a rzeczywista wartość katalizatorów spada, można przewidywać, że cena za partię zostanie zaniżona, tak by właściciel takiego skupu mógł zarobić na dokonanej transakcji. Przestrzegamy przed takimi skupami ! Stale aktualizujemy swoje ceny na podstawie ich bieżącej wartości. Śledźcie zatem nasz cennik. A oto porównanie cen z 21 sierpnia i z 11 października (Różnica 7 tygodni) 1. BMW –  1432066 2. FIAT –  1338014080/4K12-J595/LYUX-02 3. FIAT –  60663078 4. BMW –  1740060/VEHE4171933800/R97 5. HONDA –  3+4/PASKI+SONDA 6. VOLVO –  9146663/2236958001 7. BMW –  1740060/VEHE4171223900/R97 8. MAZDA – KJ05 9. PSA –  K352/401240 10. BMW –  7807137/8506880    

Katalizator Subaru FCFA3 - Subaru Impreza

Katalizator Subaru FCFA3 - Subaru Impreza

Katalizator FCFA3 to katalizator z Subaru. Jego długość mierzy około 55 cm. Wydawać by się mogło, że ma sporą wagę, jednak okazuje się, że waży mniej niż 1 kg. Charakteryzuje się niesymetrycznym kształtem, przypominającym rewolwer z wygiętą lufą. Jeden z wylotów skierowany jest w dół, drugi stanowi jego przedłużenie i skierowany jest w przeciwną stronę. Wartość katalizatora w dniu 09.10.2018r. to 891,78 zł.  Katalizator FCFA3 wykorzystywany jest w modelu Subaru Impreza. Subaru Impreza to samochód kompaktowy z segmentu C, produkowany przez japoński koncern Subaru Corporation założony w 1953 roku. Jego premiera przypada na rok 1993. Wcześniej topowym modelem marki był Subaru Leone. Impreza jest pierwszym autem osobowym z napędem na cztery koła, które produkowane było na masową skalę.  Subaru pierwszej generacji występowało w wersji sedan oraz kombi z silnikami wolnossącymi (1.6, 1.8 oraz 2.0). Nazwa modelu wzięła się od angielskiego „impress”, czyli wrażenie. Japończycy chcieli stworzyć samochód, który będzie wywierał duże wrażenie. Faktycznie tak się stało, dzięki wersji z silnikiem turbodoładowanym o większej sprawności i nieprzeciętnej mocy. Wersja ta została stworzona specjalnie na potrzeby Rajdowych Mistrzostw Świata, by zastąpić zużyty już model Legacy. Auto z turbodoładowanym silnikiem o pojemności 2.0 weszło na rynek europejski w 1994 r. jako Subaru Impreza GT - odpowiednik azjatyckiego WRX-a.  Czym poza silnikiem wyróżniała się ta wersja ? Przede wszystkim solidniejszym zawieszeniem oraz wyposażeniem w spojler połączony ze zderzakami. Przełomowym momentem był dla modelu rok 1997. Do sprzedaży wszedł silnik o mocy 211 KM, dzięki któremu auto mogło rozpędzić się „do setki” w 6 sekund ! Dwa lata później moc ta została zwiększona do 218 KM. Producenci wprowadzili również wersje dedykowane modelu. Jednym z nim był McRae Special Edition z 1995 roku na cześć Collina McRae, który dał popis podczas rajdu RAC. Imprezę  Catalunya, wyprodukowano natomiast, by uczcić tytuł „Mistrza Świata Producentów”, a następnie z tej samej okazji wypuszczono Imprezę Terzo. Modele specjalne nie wyróżniały się pod względem technologicznym od wersji tradycyjnej. Odróżniał je jedynie design. Do jednej z wersji dokupić można było tzw. Pakiet „WR”, dzięki któremu można było zwiększyć moc silnika aż do 240 KM. Warto wspomnieć także o Imprezie P1 z 1999 roku, wykonanej przez Prodrive na zamówienie Subaru. Moc silnika P1 to aż 280 KM, a w aucie wprowadzono ulepszenia pozwalające na płynną jazdę po krętych i wyboistych drogach. Największym konkurentem Imprezy było Mitsubishi Lancer, a rywalizację pomiędzy tymi dwoma markami można porównać do dzisiejszej sytuacji Samsunga oraz Apple. Dynamiczna sytuacja na rynku motoryzacyjnym spowodowała jednak wycofanie się producentów z produkcji Lancera. Z czego słynie Impreza ? Przede wszystkim ze swoich zalet – napędu na cztery koła, dobrych osiągów i trakcji i niezwykłych możliwości tuningowych. Od 2011 roku produkowana jest czwarta generacja auta. Obecnie w sprzedaży jest wyłącznie wersja WRX STI z czterocylindrowym silnikiem 2.5. o mocy 305 KM. Przez ostatnie 23 lata moc silników wzrosła o około 87 KM. Ponoć łatwo jest również spotkać przerobione wersje o mocy sięgającej nawet 600 KM.

Katalizator Mitsubishi 2U - Mitsubishi Carisma.

Katalizator Mitsubishi 2U - Mitsubishi Carisma.

Katalizator o numerze 2U, pochodzi z samochodów osobowych marki Mitsubishi. Jego długość wynosi około 50 cm a waga to ponad 1,6 kg. Charakteryzuje się niesymetrycznym, płaskim kształtem, srebrną obudową z wgłębieniami oraz dodatkowymi blaszkami przy wylotach, służącymi do umocowania. Cena w dniu 5 października wynosiła 1452,48 zł (sprawdź ceny pozostałych modeli na naszej stronie). Katalizatory 2U montowane były w modelach Mitsubishi Carisma. Mitsubishi Carisma to japoński samochód osobowy z segmentu D klasy średniej. Produkowany był w latach 1995-2004 przez fabrykę NedCar, mieszczącą się w miasteczku Sittard-Geleen w Holandii. Jego nazwa wzięła się od angielskiego „Car” oraz greckiego słowa „kharisma”, oznaczającego „boski dar”. Przy produkcji samochodu, współpracowano ze Szwedzkim koncernem motoryzacyjnym Volvo – wykorzystano wówczas model podwozia z Volvo S40. Od początku założono, że auto to dedykowane jest rynkowi europejskiemu. Sprzedano tu ponad 420 tys. egzemplarzy. Dostępne wersje silnikowe (benzynowe) samochodu to: 1.3, 1.6, 1.8 oraz wersja 1.8 GDI, w której występował bezpośredni wtrysk paliwa. Auto nabyć można było również z napędem Diesela, gdzie wykorzystano silniki z Renault. Takie rozwiązanie konstrukcyjne i użycie części z europejskich aut nie było bezcelowe. Umożliwiało bowiem ominięcie opłat podatkowych i celnych określonych przez Europę, chcącą uchronić się przed zalewem importowanych z Azji aut. Auto nabyć można w dwóch wersjach nadwozia. Do wyboru mamy czterodrzwiowy sedan (który na rynek wszedł dopiero w 1996 roku) oraz pięciodrzwiowy liftback. Po zakończeniu produkcji, na rynku pozostał model Lancer. W 1997 roku wprowadzono do modelu pionierskie rozwiązanie – silnik z bezpośrednim wtryskiem paliwa – 1.8 GDI o mocy 125 KM, dzięki któremu auto rozpędzić się mogło w 10 sekund „do setki”. W 2000 roku zmodyfikowano silnik GDI, tak by był on bardziej ekologiczny i spełniał ówczesne normy EURO IV. Czym charakteryzuje się to auto? Podkreśla się ergonomiczność w projekcie kokpitu, średniej jakości materiały wykończeniowe oraz słabo wykonane zawieszenie auta. Do jednego z większych atutów zalicza się karoserię, która została dobrze zabezpieczona przed korozją. Mitsubishi Carisma często mylono z Lancerem, którego 6 generacja była produkowana w tym samym czasie. Auta miały bowiem bardzo podobne tylne światła. To o tym trzeba wspomnieć, to fakt, że Carisma była na przestrzeni lat ciągle modyfikowana i ulepszana. Przełomowym momentem dla modelu był rok 1999, kiedy przeprowadzono jego gruntowny lifting. Wygląd został mocno zmodyfikowany. Wprowadzono wówczas również nową wersję silnika (1.6) oraz oznaczono na nowo wersje wyposażeniowe.

Dolnośląskie
Miejscowość Punkt stacjonarny obsługi Dojazd do klienta Wycena po numerach Imię Telefon
Jelenia Góra TAK TAK TAK Andrzej 504 184 816
Oława TAK TAK TAK Marek 669 380 097
Brzezinki TAK TAK TAK Norbert 509 367 948
Biała TAK TAK TAK Andrzej 785 626 873
Kujawsko-Pomorskie
Miejscowość Punkt stacjonarny obsługi Dojazd do klienta Wycena po numerach Imię Telefon
Całe województwo NIE TAK TAK Łukasz 662 400 410
Całe województwo NIE TAK TAK Bartłomiej 666 327 947
Lubelskie
Miejscowość Punkt stacjonarny obsługi Dojazd do klienta Wycena po numerach Imię Telefon
Całe województwo TAK TAK TAK Bogdan 606 987 490
Chełm TAK TAK TAK Ireneusz 660 926 400
Puławy TAK TAK TAK Rafał 790 655 707
Lublin NIE TAK TAK Marek 517 308 419
Całe województwo NIE TAK TAK Paweł 693 726 643
Lubuskie
Miejscowość Punkt stacjonarny obsługi Dojazd do klienta Wycena po numerach Imię Telefon
Gorzów Wielkopolski TAK TAK TAK Szymon 668 233 004
Lubuskie TAK TAK TAK Łukasz 604 918 342
Całe województwo NIE TAK TAK Krzysztof 665 887 774
Całe województwo TAK TAK TAK Andrzej 785 626 873
Łódzkie
Miejscowość Punkt stacjonarny obsługi Dojazd do klienta Wycena po numerach Imię Telefon
Łódź TAK TAK TAK Rafał 662 770 000
Łódź TAK TAK TAK Łukasz 662 400 410
Bełchatów NIE TAK TAK Piotr 531 641 390
Pajęczno TAK TAK TAK Michał 792 066 808
Małopolskie
Miejscowość Punkt stacjonarny obsługi Dojazd do klienta Wycena po numerach Imię Telefon
Trzebinia TAK NIE TAK Dariusz 604611917
Tarnów TAK TAK TAK Kamil 726 776 172
Myślenice TAK TAK TAK Tomasz 733 514 323
Chrzanów TAK TAK TAK Dariusz 600 824 549
Kraków TAK TAK TAK Dariusz 600 824 549
Kraków i okolice NIE TAK TAK Aneta 793 090 399
Jordanów TAK TAK TAK Stanisław 798 778 792
Stary Sącz TAK TAK TAK Sebastian 739 229 229
Sułkowice TAK TAK TAK Ireneusz 886 147 758
Wieliczka TAK TAK TAK Tomasz 516 449 756
Wadowice TAK TAK TAK Jacek 507 175 350
Frydrychowice TAK TAK TAK Sławomir 502 120 030
Tomice TAK TAK TAK Sławomir 502 120 030
Mazowieckie
Miejscowość Punkt stacjonarny obsługi Dojazd do klienta Wycena po numerach Imię Telefon
Warszawa / Pruszków TAK TAK TAK Bogdan 606 987 490
Całe województwo TAK TAK TAK Paweł 535 289 779
Ciechanów TAK TAK TAK Piotr 606 987 490
Warszawa NIE TAK TAK Marek 517 308 419
Sochaczew NIE TAK TAK Bogdan 606 987 490
Nasielsk TAK TAK TAK Daniel 504 311 587
Piaseczno TAK TAK TAK Kamil 535 289 779
Zakroczym TAK TAK TAK Robert 500 523 237
Płońsk NIE TAK TAK Marcin 517 034 061
Opolskie
Miejscowość Punkt stacjonarny obsługi Dojazd do klienta Wycena po numerach Imię Telefon
Opole NIE TAK TAK Marcin 796 990 609
Namysłów TAK TAK TAK Ireneusz 669 946 290
Podkarpackie
Miejscowość Punkt stacjonarny obsługi Dojazd do klienta Wycena po numerach Imię Telefon
Lesko TAK TAK TAK Arkadiusz 726 776 172
Przemyśl TAK TAK TAK Łukasz 889 188 462
Rzeszów TAK TAK TAK Kamil 726 776 172
Rudna Mała TAK NIE TAK Tadeusz 881 250 054
Ceregowa TAK TAK TAK Aleksandra 785 932 249
Mielec TAK TAK TAK Arand 503 129 592, dodatkowy: 17 583 74 31
Sanok TAK NIE TAK Jacek 601 871 277
Podlaskie
Miejscowość Punkt stacjonarny obsługi Dojazd do klienta Wycena po numerach Imię Telefon
Całe województwo TAK TAK TAK Bogdan 606 987 490
Suwałki TAK TAK TAK Rafał 511 039 104
Białystok NIE TAK TAK Marek 517 308 419
Białystok TAK TAK TAK Piotr 690 470 628
Pomorskie
Miejscowość Punkt stacjonarny obsługi Dojazd do klienta Wycena po numerach Imię Telefon
Gdynia TAK TAK TAK Antoni 508 259 482
Gdynia TAK TAK TAK Daniel 576 555 145
Malbork TAK TAK TAK Bartłomiej 666 327 947
Nowy Staw TAK TAK TAK Bartłomiej 666 327 947
Śląskie
Miejscowość Punkt stacjonarny obsługi Dojazd do klienta Wycena po numerach Imię Telefon
Tychy TAK TAK TAK Leszek 535 874 103
Gliwice TAK TAK TAK Marcin 796 990 609
Czechowice-Dziedzice TAK TAK TAK Tomasz 694 717 717
Mysłowice TAK TAK TAK Marcin 796 990 609
Gliwice TAK TAK TAK Tomasz 694 717 717
Katowice NIE TAK TAK Marcin 796 990 609
Częstochowa NIE TAK TAK Damian 511 042 247
Koniecpol TAK TAK TAK Mariusz 782 012 796
Świętokrzyskie
Miejscowość Punkt stacjonarny obsługi Dojazd do klienta Wycena po numerach Imię Telefon
Dziurów TAK TAK TAK Dawid 797 382 882
Miedziana góra TAK TAK TAK Mateusz 504 429 368
Ćmińsk TAK TAK TAK Damian 511 042 247
Michałów TAK TAK TAK Piotr 605 268 575
Tuczępy TAK TAK TAK Jacek 600 682 519
Warmińsko-Mazurskie
Miejscowość Punkt stacjonarny obsługi Dojazd do klienta Wycena po numerach Imię Telefon
Morąg TAK TAK TAK Daniel 602 712 043
Wielkopolskie
Miejscowość Punkt stacjonarny obsługi Dojazd do klienta Wycena po numerach Imię Telefon
Przeźmierowo NIE TAK TAK Michał 609 010 599
Całe województwo NIE TAK TAK Michał 609 010 599
Całe województwo NIE TAK TAK Grzegorz 732 740 075
Zachodniopomorskie
Miejscowość Punkt stacjonarny obsługi Dojazd do klienta Wycena po numerach Imię Telefon
Całe województwo NIE TAK TAK Daniel 576 555 145
Całe województwo NIE TAK TAK Jan 511 385 611

Obowiązek informacyjny RODO – Kontrahenci.
1) Zakres danych: przetwarzamy następujące kategorie Państwa danych: dane identyfikacyjne (imię i nazwisko osób reprezentujących kontrahenta, nazwa podmiotu gospodarczego, NIP, REGON), dane kontaktowe (numer telefonu, adres poczty elektronicznej) oraz korespondencyjne (adres siedziby podmiotu gospodarczego, adres korespondencyjny), dane dot. zawartych umów, dane finansowe, numer rachunku bankowego;
2) Administrator: Administratorem Państwa danych osobowych jest DS Auto sp. z o.o. z siedzibą w Chrzanowie, 32-500 Chrzanów, ulica Szymanowskiego numer 2, NIP: 6282243187 oraz REGON: 121408687, wpisanej do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000377003 (dalej jako „Spółka”); 
3) Cele i podstawa przetwarzania:  W związku z tym, że łączy Państwa umowa zawarta ze Spółką, Państwa dane osobowe są przetwarzane w następującym celu:
a) realizacji zawartej umowy (podstawa prawna: art. 6 ust 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), „RODO”);
b) udokumentowania zawartej umowy i jej rozliczenia, na podstawie przepisów prawa podatkowego, rachunkowego (podstawa prawna: art. 6 ust 1 lit. c RODO);
c) wewnętrznych celów administracyjnych Spółki, w tym statystyki i raportowania wewnętrznego Spółki będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
d) archiwalnym (dowodowym) będącym realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
e) w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
f) rozpatrywania reklamacji, w przypadku ich wniesienia, na sposób realizacji umowy łączącej Państwa ze Spółką (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
g) rozpatrywania skarg, w przypadku ich wniesienia, na jakość realizacji obowiązków wynikających z zawartej umowy i sposobu obsługi przez pracowników Spółki (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
5) Odbiorcy danych: odbiorcą Państwa danych osobowych będą: spółki Unimetal Rec sp.z o.o. oraz Unimetal Rec spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.. 
6) Okres przechowywania: W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie wyrażonych przez Państwa dobrowolnych zgód możemy przetwarzać dane do czasu, aż wycofają Państwo wyrażoną w tym zakresie zgodę lub ustalimy, że się zdezaktualizowały. Dane przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora możemy przetwarzać do czasu wypełnienia prawnie uzasadnionych interesów Spółki stanowiących podstawę tego przetwarzania lub do czasu wniesienia przez Państwa sprzeciwu wobec takiego przetwarzania. Dane przetwarzane w pozostałym zakresie możemy przetwarzać przez okres nie dłuższy niż 6 lat.
7) Pouczenie o prawach: przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez podania przyczyny, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
8) Prawo do skargi: przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO;
9) Prawo do sprzeciwu: w każdej chwili przysługuje Państwu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu, opisanego powyżej. Przestaniemy przetwarzać Państwa dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do tych danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Państwa interesów, praw i wolności, lub dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. 
10) Państwa dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu związanym z automatycznym podejmowaniem decyzji;
11) Cofnięcie zgody: W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie zgód w każdej chwili przysługuje Państwu prawo do wycofania swojej zgody poprzez bezpośredni kontakt ze Spółką w formie pisemnej na adres siedziby Spółki z dopiskiem „Dane osobowe”, bez podania przyczyny, a także bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. W przypadku skorzystania z tego prawa zaprzestaniemy przetwarzania danych w celu objętym uprzednio wyrażoną zgodą.

Unimetal spółka z o.o.